Vodák.. kdo nebyl, nepochopí.

10. června 2014 v 17:19 | Limonáda . |  DENÍK

Ahojte !

Po delší době se Vám ozývám.. Byli jsme na vodáku. Tím asi začnu. Fajn, počasí totálně na hovno, celej tejden co jsme tam byli nám pršelo.. Ale můžu vám říct, že lepší zážitek jsem snad ještě nezažila.. Byli jsme společně s druhou třídou třeťáků (hrozný suchaři) .. ale museli jsme to zvládnout, na konec jsme se vlastně docela skamarádili, nebo aspoň já to tak cítím. Hned první den jsme jeli pět hodin autobusem na určené místo kde jsme měli vlést do lodě a hned jet. Cesta autobusem docela fajn, bála jsem se že mi bude špatně ale pohodička, ani jsem neusnula ikdyž tak první půl hodinu jsem si myslela že potom kynedrilu jsem jako na fetech :D . Přijeli jsme dali nám helmy, vesty a lodě. Hned nás upozornovali že všechno stojí peníze a nesmíme nic ztratit, at se děje co se děje ( Takže tam někde budu umírat a hlavně musim všechno držet, to je fér ) . Dorazili jsme na místo a hned jsme všechno dostali, převlékli se a šli do lodí, nejdřív jsme se s kamarádkou kymáceli a myslela jsem si že se každou chvíli překlopíme, ale v pohodě. To nám ale neřekli že nějaké instrukce dostaneme až z praxe učitel zavelil jedeme a tak jsme jeli. Byla jsem háček ( kdo neví, ten co sedí vepředu lodi, hlásí kameny, jezy a prostě pádluje a čumí... ) To je přesně to co jsem chtěla protože ten za mnou musí lod korigovat a to já bych s mojí orienatací na pravo a na levo asi nezvládla. :D Dobrý tak jedeme prvních pět minut si říkám, je to bude fajn....

Nebylo, opravdu mi věřte.. Po deseti minutách plavby začne křičet učitel ze "srandy" srmt, blíží se jez, smrt, srmt, srmt.. Opakoval to takhle asi 100 metrů, my všichni co jsme na lodi seděli poprvé jsme samozřejmě měli strach v očích co se bude dít... A ano byl tam jez, nedokázala jsem si pořádně představit jak to bude vypadat.. Jela první lod, udělala se ( vyklopila se ) jela druhá, zase se udělala, my jsme byli asi 8.. A ano udělali jsme se nic horšího a zároven lepšího jsem snad nezažila ten adrenalýn toho že opravdu musím držet jenom lod a sebe a kámošku, no fakt sranda :D . No po tak hodině co jsme na jezu strávili než jsme vylili vodu z lodí, všechno posbírali tak jsme jeli dál a byla klidná plavba.. Další den to bylo taky všechno v pořádku ani jeden jez, dobře jsme se najedli ale až večer na nás narazilo překvapení, jelikož jsme z našeho stanu byla taková ta nejvíc aktivní tak jsem asi do 1 ráno pila se spolužákama u táboráku, pomalu jsem se dokymácela do stanu s tím že začlo pršet.. ( pršelo celý den, ale lehce) tohle byl doslova slejvák ...

fajn s klídkem jsem si pod vlivem alkoholu usnula, prej jsem ještě holky otravovala ve stanu že si chci povídat, nevím co je na tom pravdy, já tomu samozřejmě nevěřím.. Ejhle, ráno jaké překvapení mě nečeká probudit se hlavou v louži.. VODA NÁM NATEKLA DO STANU. Ano v tu chvíli se mi chtělo brečet a jet domů... Přemýšleli jsme kam se narveme všichni tak nějak stany narvaný no šílenost největší... Pořešilo se to, nebojte.. měla jsem kde spát.. ale i tak mě to opravdu naštvalo, všechny věci mokrý.. ale co JSME PIONÝŘI ! tuhle větu nám opakoval vodácký instruktor co tam byl s námi ( Mladý chlapík kolem 35 let, zarostlej a nosil furt stejný oblečení...) V pohodě, před námi byla cesta 25 kilometrů dlouhá a my jsme brzy ráno vyrazili, po nějakém tom kilomteru jsme se dozvěděli že je před námi 7 jezů.. a po mé zkušenosti z prvního jsem byla opravdu vyděšená, první jsme se rozhodli přenýst.. ten byl asi nejhorší.. pak do mě vjel opětn zase takový adrenalin že jsme všechn zbylých 6 sjeli a ani na jednom jsme se neudělali. Sláva ! Večerní výtězství pro nás byla teplá sprcha a teplá večeře. Opět jsme to s alkoholem docela přehnali..

Konečně tu máme 4 a poslední den, kvůli nepříznivosti počasí jsme se rozhodli jet o den dříve domů ( Naprosto jsem nesouhlasila, ale kvůli "dotyčným" osobám jsme museli " SHIT .. No co, ráno jsme se teda s nadšením vrhli do lodí (zase pršelo jenom abych připomenula) .. Šílenost, ale i tak jsm si furt náladu nenechala zkazit.. Dojeli jsme kolem 3 hodiny do kempu kde nás také vyzvědl autobus.. jeli jsme opět 25 kilometrů, ale řeka byla rychlá takže jsme to měli za pár hodinek ujetý. Opravdu jsem byla spokojená a hned bychsi to dala zase :)

Jinak se nezlobte že jsem tu nebyla, nebyl čas.. moje věc, můj blog :P Už bych tu měla být zase, známky mám uzavřené jsem úspěšně (jen tak tak ) ve čtvrtém ročníků. SLÁVA ! .

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Anketa

Klikáme !

Komentáře

1 HockeyGirl HockeyGirl | E-mail | Web | 11. června 2014 v 19:30 | Reagovat

Naprosto vím, jaké to je. Taky jsem tohle zažila. Vloni jsem byla na vstupním kurzu s vysokou školou. Upozorňuji, že já nikdy na vodě nejela a musela jsem si tam vybrat tři velké a dva malé sporty. Takže jsem si vzala sjížděný peřejí s kánoi, protože to tam bylo asi "nejlehčí" a taky to tam nebylo plné, protože ostatní si brali výlet do pivovaru v jednu ráno atd... Takže to na mě vlastně skoro zbylo. Ale měla jsem tam party kámošů, kteří šli se mnou. Jela jsem s kamarádkou ze střední, dokonce jsme se i při plavbě vyměňovaly s ostatními. Já byla vepředu vždycky, protože nám učitel říkal, že ten vzadu dělá větší práci a taky měl pravdu. Hned co jsem tam vlezla, jsem začala protestovat, že mě nikdo na peřeje nedostane. Několikrát jsme měly namále a byly tam sjezdy i z velkých hrází. Doopravdy jsem měla v kalhotách a ten den nám bohužel taky pršelo. Byla jsem zmoklá až do mokru kosti. Byl to zážitek, ale jednou mi to stačilo.
S tím stanem to naštve, my jsme tam byli v dřevěných chatkách bez světla a elektřiny. Na záchod si musela chodit do vedlejší budovy. A co se týče dalších sportů, co jsem dělala - pěší tůra, celkem v pohodě, jen půlka cesty v řepkovým poli, cyklo v největším bahně a po lesích, noční hledání šifer bez světel a hraní basketu s pršením. A pak plavání v rybníce plným sinic a zelenou vodou. Hrůůůza, ale byla to sranda :)
A gratuluji ke čtvrtému ročníku ;)

2 #88 #88 | Web | 12. června 2014 v 0:14 | Reagovat

Bezva článek :-)  Nebyla jsem, takže nemůžu soudit, ale vypadá to jednou dobře, jednou špatně :D Hlavní je, že jsi to přežila a užila si to ;)
Gratulace k postupu... Ten stan by na*ral každýho :-D

3 Poppy Poppy | E-mail | Web | 12. června 2014 v 0:35 | Reagovat

Hezky napsané, to musel být zážitek 8-) Fuuu ten stan by mě určitě taky naštval :-|
A hodně štěstí ve čtvrtém ročníku :-)

4 Hannah Hannah | E-mail | Web | 19. června 2014 v 16:45 | Reagovat

tak hlavně že sis to užila :-) :-)já bych nemohla takhle plout :-D :-D jednou v prváku na střední nás kluci měli převést lodí...jen pár metrů...já se bála pohnout :-D :-D kymácela se a já měla strach abychom se nepřevrhli...už nikdy jsem řekla :-D :-D jinak ten stan by mě nasral :-/ :-/ jéééžiš jak já bych nadávala :-/ :-)

5 Aeven Aeven | E-mail | Web | 21. června 2014 v 11:24 | Reagovat

Na vodu nejezdím, ale možná by mě to bavilo :D nevím:) Ten stan naštve no :D
Super článek:)) A gratuluju ke 4. ročníku!:)

Jinak jsem zpět na blogu
Více info zde: http://infinite-darkness.blog.cz/1406/21-6-2014-jsem-zpet-info

6 Julča Julča | Web | 22. června 2014 v 12:57 | Reagovat

No, na vodák se chystáme se třídou příští rok a fakt se toho docela obávám..

Hudební chart (hlasuj pro nejlepší novinku): http://fantasy-maniak.blog.cz/1406/hudebni-novinky-9-6-15-6-2014

7 Peťul Peťul | Web | 25. června 2014 v 15:33 | Reagovat

Tak strašně ti tu vodu závidím! :) Hned bych jela taky :)

8 M. M. | Web | 25. června 2014 v 18:22 | Reagovat

toto vyzerá byť naozaj príjemná akcia! čo tam po počasí! hlavne že si si to užila :)

9 agressivepopcorn agressivepopcorn | Web | 26. června 2014 v 21:28 | Reagovat

seriozne? asi by som sa posrala keby sme sa pretocili vo vode :D:D dobre ze ste to dali, mna by tam nik nedostal :D plus ten stan hah :D ale super ze si to dala, chvalim mas moj obdiv :)

10 mujmaly-tajnysvet mujmaly-tajnysvet | Web | 30. června 2014 v 13:07 | Reagovat

Gratuluju=)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.